Kommune
Mange kommuner står for løn og pensionsadministration af de enkelte BPA-ordninger.
Det er nemt for kommunen at samarbejde med BPA Pension, når den enkelte hjælper ønsker sin pension hos BPA Pension.
I BPA Pension, bortfalder forsikringerne ikke i forbindelse med en måneds manglende indbetaling, hvilket fjerner risikoen for evt. erstatningsansvar, der kan opstå i forbindelse med fx fejlindbetaling.
BPA Pension har godkendelse fra social og og indenrigsministeriet om, at BPA pension kan vælges som pensionsleverandør og at det er den enkelte arbejdsgiver der bestemmer hvor kommunen skal indbetale pensionsbidrag til.
Indbetaling
For kommuner der står for udbetaling af løn og pension for ansatte hjælpere, er det nemt at benytte BPA Pension.
Vil kommunen tilbyde BPA Pension?
Bruger kommunen i dag ikke BPA Pension, og vil I som kommune tilbyde jeres tilknyttede hjælpere denne fordel, vil I nemt kunne komme i gang.
Kontakt os for et uddybende møde, hvor vi også kan skitsere de fordele der ligger i modellen for kommunen.
Spørgsmål?
Skriv til os på info@BPA-Pension.dk eller ring til os på telefon 9393 3000, hvis I har spørgsmål!
TILMELD DIG VORES NYHEDSBREV